Reklamácia tovaru
- Pre reklamovanie akéhokoľvek tovaru je nutné vyplniť náš prehľadný formulár, ktorý je možné stiahnuť a vytlačiť odtiaľto. Faktúru k nákupu je v prípade potreby možné stiahnuť z mailového Potvrdenia o prijatej objednávke.
- Na náš tovar sa vzťahuje štandardná 24 mesačná záruka.
- Reklamovať je možné výhradne tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu www.kristinatormova.sk.
- Pri reklamácii je kupujúci povinný v rámci zákonnej záruky, preukázať uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim dokladom o kúpe. Faktúru je v prípade potreby možné stiahnuť z mailového Potvrdenia o prijatí objednávky. Faktúra slúži ako dodací, reklamačný a záručný list.
- V procese Reklamácie chceme predísť nedorozumeniam, preto odporúčame pred odoslaním tovaru na posúdenie, označiť reklamovanú vadu/konfliktné miesto resp. si tovar pred odoslaním detailne odfotiť pre účely budúcej komunikácie.
- Náklady na poštovné od vás k nám, hradíte Vy. Reklamovaný tovar neposielajte na dobierku, zásielku neprevezmeme. Odporúčame tovar zaslať doporučene (so sledovacím číslom).
- Reklamovanému tovaru nesmie chýbať žiadna z jeho častí.
- Reklamáciu po fyzickom doručení tovaru posudzuje na základe dlhoročných skúseností náš tím. Vašu reklamáciu posúdime/vybavíme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní.
- O výsledku budete informovaný prostredníctvom e-mailu.
- Náklady na doručenie tovaru po uznaní/zamietnutí reklamácie hradíme my. K odoslaniu použijeme údaje z formulára.
Formulár je univerzálny a je nutné použiť ho aj pri: